[2s.mk-friends] KBD449 т.е македонски layout за тастатура

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Oct 27 23:36:27 UTC 2009

> Преведував една javascript компонента за виртуелна тастатура на
> македонски layout.
>
> Е сега ми треба да ја потврдам македонската тастатура, кај да најдам
> каде е ISO документацијата за keyboard layouts,

овa до тука е прашањето? како мислиш „потврдам“ ?

Ако бараш официјален стандард за мк тастатура, ми се чини постои нешто такво
во институтот за стандарди - ама ако не се лажам тој стандард е чуден и
непрактичен.

Најдобро да го следиш примерот на Linux т.е. Xоrg тастатурата. Во Gnome мислам
можеш и да го испринташ преку gnome-keyboard-properties

> открив преку сајтот на IBM дека нашиот keyboard layout е KBD 449
> http://www-01.ibm.com/software/globalization/topics/keyboards/registry_inde
> x.jsp (исто и на wikimedia commons ја најдов како SVG слика на сите
>  копчиња) ?

појма неам што е оваа тастатурава на ibm - не ни има кирилица на неа.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Real men don't use backups, they post their stuff on a public ftp server
and let the rest of the world make copies.
   -- Linus Torvalds