[2s.mk-friends] GO NET - ИНТЕРНЕТ ВО ДВИЖЕЊЕ - Linux - поддршка?

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Sep 11 14:53:05 UTC 2009

>      во 3G интернет понудата на COSMOFON  не е наведена поддршка за Linux.
> Во некои од филијалите ми кажаа дека немале клиент со Linux.
>      Понудата ми изгледа прилично поволно.
>

>  http://www.cosmofon.com.mк/default.aspx?SectionID=551<http://www.cosmofon.
> com.xn--m-ttb/default.aspx?SectionID=551>
>
>       Дали некој од вас е приклучен на интернет на ваков начин?
>
>       Имате ли некакви информации?

мене ми работи ... имаше дискусија и овде
http://ubuntu.linux.net.mk/forum/viewtopic.php?f=3&t=92

единствен проблем (многу чуден) е дека ако го користиш APN-от "datacard" PPP
handshake-от не поминува успешно... со "internet" сѐ работи.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Teaching a pig to sing wastes your time & annoys the pig.