[2s.mk-friends] Сподели Знаење оваа сабота 12.09.2009

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sun Sep 13 12:27:43 UTC 2009

> - Erlang за почетници - Erlang е функционален (vs објектен) програмски
>  јазик кој е специјално наменет за паралелно (concurrent) програмирање итн.
>  Wikipedia има добар осврт (2) - во секој случај е поразличен од се што сум
>  видел до сега, па можда ќе биде корисно искуство

Примерот што го разгледувавме беше IRC бот кој го пишувам во Erlang.
Кодот е достапен на http://damjan.softver.org.mk/git/erlang-irc-bot/

Се трудам commit-ите да ги правам така да ја опишуваат мојата еволуција во
сфаќање на Erlang така да може и од
http://damjan.softver.org.mk/git/erlang-irc-bot/log/?showmsg=1
да се следи развојот на проектот/учењето

Одговор на прашањето за што се користи Erlang:
http://en.wikipedia.org/wiki/Erlang_%28programming_language%29#Projects_using_Erlang
(фали Phun во таа листа http://www.phunland.com/)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )