[2s.mk-friends] Biblioteka

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Apr 13 23:18:11 UTC 2010

> Zdravo,
>
> http://github.com/vladan/HackLabKika

btw
за тие што не беа на последното Сподели Знаење, почнавме еден интересен
експеримент. Почнавме од потребата на хаклабот за софтверче за евиденција на
книгите, но за да биде поинтересно паралелно се прави софтверот во
python/django и ruby on rails.

Па ќе може да се спореди пристапот на едната и другата платформа (мене ми се
чини дека се многу блиски).

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

When you do things right, people won't be sure if you did anything at all.