[2s.mk-friends] Biblioteka

Dalibor Nasevic dalibor.nasevic at gmail.com
Thu Apr 15 20:44:17 UTC 2010

On Wed, 2010-04-14 at 01:18 +0200, Дамјан Георгиевски wrote:

> btw
> за тие што не беа на последното Сподели Знаење, почнавме еден интересен
> експеримент. Почнавме од потребата на хаклабот за софтверче за евиденција на
> книгите, но за да биде поинтересно паралелно се прави софтверот во
> python/django и ruby on rails.
>
> Па ќе може да се спореди пристапот на едната и другата платформа (мене ми се
> чини дека се многу блиски).

Initial import и од апликацијата во Ruby on Rails, на следнава локација:

http://github.com/dalibor/hacklab

Продолжуваме со развој на истата на некое од следните Сподели Знаење или
Ruby meetup, пa ако има некој заинтересиран може да направи fork. :)

Btw, ако има време (некои 30 мин) на следниот Python meetup, може да
видиме како е направена Django апликацијава, секој да проба да ја собере
и стартува локално, евентуално нешто да измени.

--
Dalibor Nasevic
http://dalibornasevic.com/