[2s.mk-friends] darwin streaming server на ubuntu 9.10

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Aug 5 12:39:44 UTC 2010

> Ова ми е прво пишење на листава, и се надевам не прекршив некое
> правило од бонтонот :)
>
> Имам едно прашање. Сакам да стримувам quicktime видеа на сајт праен во
> php, хостиран на apache / ubuntu 9.10. Пробав со red5 server, ама тој
> не поддржува qt, пробав со avc streamer, инсталирав, го стартувам
> серверот вика се` ок и после ко ќе проверам статус вика avcstreamer
> not running... и на крајот пробав со darwin streaming server (5.5.5)
> шо е од apple, инсталирав, го стартував, вика server is running, ама
> неќи да стримува... шо е проблемот да не знае некој?

Ако ти е за web, тогаш може ти е подобра опција
html5 или flash  на „клиентска“ страна
а cherokee или nginx на серверската страна.
nginx и cherokee се web сервери кои знаат да stream-уваат различни типови на
медиа податоци.

http://camendesign.com/code/video_for_everybody
http://www.cherokee-project.com/doc/cookbook_streaming.html

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Please remember 43% of statistics are made on the spot.