[2s.mk-friends] darwin streaming server на ubuntu 9.10

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Aug 5 13:33:16 UTC 2010

Конкретно со darwin немам искуство. Знам дека супер работи стримање сo
vlc и nginx од било што во flv (само ќе треба да провериш конкретно за
quicktime поддршката). Flow player е доста едноставен flash player.
vlc можеш да го користиш преку терминал со cvlc.

Тука имаш некои примери:

http://wiki.videolan.org/Documentation:Streaming_HowTo/Command_Line_Examples
--
Арангел