[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

Sasho Andrijeski andrijeski at gmail.com
Thu Dec 23 08:53:32 UTC 2010

Кои DNS-и се користат?

Извинете ако нешто пропуштив, навистина неможам да ја читам цела дискусија..

Прво нешто што ми паѓа на памет е редиректирање на друга локација на
facebook доменот преку dns-ите што се користат. Секако дека има лесни начини
за заобиколување на ова, ама лесно и елегантно решение е, и не бара многу
време/знаење за реализација.

2010/12/23 DZvonko Nikolov <dzvonko at gmail.com>

> Браво за „другови и другарице“, изразот не сум го слушнал долго
> време така да е освежително. Ситуацијата е од 1949 г. затоа што
> во умот сме уште таму. Календарски е едно, во свеста и умот е
> друго. Нејсе, пробав да ставам филтри за фејсбук (и друго) на
> рутерот во кабинетот по информатика. Филтрите работат, ама
> пристап пак има. Филтри има, ама како да нема. Стариот firmware
> прифаќаше филтри, новиот не. Новите надградби на рутерите се
> од МИО и на рутерите се ставени од нивните администратори.
> Чаре? Help?
>
> Поздрав
> [...]

*Sasho Andrijeski*
Independent Information Security Consultant

Please think of your environment and switch to electronic documents.
Printing e-mails is usually a *waste*.
This e-mail was scanned with Trend Micro InterScan™ Messaging Security

The information contained in this email and any attachments is confidential
and may be subject to copyright or other intellectual property protection.
If you are not the intended recipient, you are not authorized to use or
disclose this information, and we request that you notify us by reply mail
or telephone and delete the original message from your mail system.