[2s.mk-friends] сподели кино во кика?

Misha Popovikj popmisa at gmail.com
Wed Feb 17 21:30:29 UTC 2010

Пријатели,

Како што претпоставувам дека знаете, во склоп на програмата „Сподели“
која ја спроведува 2с.мк, се одржуваа и неделни настани наречени
„Сподели кино“. Веќе некое време СК паузира но се мислиме да го
рестартираме и тоа да се случува во КИКА.

Повеќе: http://spodeliznaenje.blogspot.com/2006/11/blog-post_23.html

Целта зошто го пишувам мејлот е за да прашам дали можеби има
заинтересиран уредник кој би го организирал настанот секоја недела во
еден од слободните денови со почеток од, да речеме, 20ч.

Што тоа значи? Да се биде уредник на СК значи да се биде уредник во
техничка но и во креативна смисла. Во техничка смисла, отприлика значи
да се подготви неделната програма, навремено објави по сајтовите и
сервисите кои ги користиме, симне видео материјалот, и после тоа
пренесе фидбек на истите тие сервиси како поминал настанот. Во
меѓувреме, тој/таа ќе биде задолжен да отклучи и заклучи тој ден во
хаклабот, пречека посетители и сл. Креативно, значи да се најде
програма тогаш кога ја нема, најчесто преку размена на идеи со
останатите во заедницата.

Веќе постои листа на предлози:
http://wiki.lugola.net/Предлог_програма_за_СподелиКино

Во иднина, постојат идеи СК да прерасне од видео вечери, кон платформа
за презентација на идеи, што отприлика значи дека покрај проектирање
филмови, документарци и други материјали, СК да биде и место каде ќе
има предавања на различни теми поврзани околу можностите кои
технологијата ги обезбедува во сферите на уметноста, активизмот,
едукацијата, бизнисот итн.

Кандидати?

--
Misha Popovikj