[2s.mk-friends] Drupal auto-promote

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Sun Feb 28 01:00:34 UTC 2010

а во joomla го има тоа?
или и тука треба некој модул?

друго, може ли подкатегорија од категорија, односно, подкатегорија
од подсекција на секција? поголема длабочина од тие стандардните:
артикл (напис), категорија, секција во joomla?

На корисниците како да им дефинирам на кој напис со кои права можат
да им пристапат (освен стандардните: на еден корисник едни права за
секаде и сите написи) Значи, еден напис да може само да го чита, друг
да го менува, а трет да неможе ниту да го види?

трето, за учителските eeePC и classmate каде да бараме драјвери?
имаат edubuntu 7.04 и нема драјвери за него.
Знае некој root username i password?

Поздрав

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com
Programming today is a race between software engineers
striving to build bigger and better idiot-proof programs, and
the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.

Rick Cook, The Wizardry Compiled