[2s.mk-friends] беше: Drupal auto-promote

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Sun Feb 28 22:59:02 UTC 2010

заборавив, интернет од wireless рутер многу слабо фаќаат, така
да кој има од тие classmate, да не се изненади ако неможе да
се конектира со некој wireless рутер (мојот рутер linksys wrt54gl
е во другата соба, така да приемот ми е околу 50%).
Не е до рутерот, до лаптопот е. До него имам ставено HP лаптоп
(обичен) и прием имам 95%.

DZvonko Nikolov