[2s.mk-friends] предлог нснд штип 20-21 март 2010 х2

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Mar 3 23:15:39 UTC 2010

> па, било што од овде
> http://wiki.lugola.net/Предлог_програма_за_СподелиЗнаење ваљда е на
> располагање
>
> ако нема други идеи, јас лично би идел со:
> - openwrt што/зошто/како
> - python scraper на сајтови
> - arduino основно
>
> евентуално couchdb и erlang-irc-bot-от ... git можда

разговаравме на irc, но ај да пишам и овде...

Настанот го замислувам отприлика вака:
- трае 2 дена, 20ти и 21ви март
- се преспива во штип - детали за тоа покасно
- саботата ваљда до 11/12 би стигнале  во Штип и би почнале

- на почеток, запознавање,
- може да се почне со „за 2с.мк, Сподели Знаење, хаклабот во Скопје, другите
хаклаби шо ги знаеме, НСНД што е слично но во ex-YU“
- после идеме за GNU и слободен софтвер и слободна култура
- па пауза (сендвич нешто ова она)
- па идеме со неколку предавања од програмата .. понатаму ќе се договориме кои
точно ќе бидат
- и на крај сите идеме да јадеме пастрјмајлија :)

- во неделата почнуваме (порано?) или со презентации или со нешто попрактично,
инсталирање ова-она, workshop-и, хакирање
- и тоа би го договорил вечерта на пастрмајлија :)
- може и мини-install фест да се направи (но паралелно со другите ствари)

И да не пишувам само јас :)

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

"The moment you commit and quit holding back, all sorts of unforseen
incidents, meetings and material assistance will rise up to help you.
The simple act of commitment is a powerful magnet for help." -- Napoleon