[2s.mk-friends] предлог нснд штип 20-21 март 2010 х2

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Mar 4 14:22:41 UTC 2010

2010/3/3 Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk>:
> И да не пишувам само јас :)

- инсталирање на mysql, apache, drupal или wordpress
- подесување на сите овие
- додавање на додатоци и сл. да се види како функционира системот
или поедноставно кажано, Drupal или Wordpress од почеток до running.

Ако има интерес може и за едно од овие две да напраиме презентација.
Можеби за некој е едноставно и го знае, ама ако има заинтересирани
пишете. Има повеќе луѓе што може да зборат за ова.

Друго нешто ако има било кој што го интересира нешто повеќе околу
систем администрација на linux нека пише.

Ја би сакал некој да ме воведе во python, па ако има интерес и за тоа,
може и за тоа да одвоиме пола саат-саат.
--
Арангел
xmpp/mail:
ufo at linux.net.mk