[2s.mk-friends] нснд штип 20-21 март 2010

Александар Лазаров aleksandar.lazarov at kolenehtenin.edu.mk
Mon Mar 15 13:09:13 UTC 2010

Денеска пуштив 100 комада флаери низ штип да се разнесуваат по средните
школи и студентскиот дом / факултетите. Утре уште 50тина ќе пуштам.

Вака изгледа флаерот :

Предна : http://i39.tinypic.com/353cakl.jpg
Задна : http://i42.tinypic.com/205w3zk.jpg

Истотака големи верзии од овој флаер (на А3 формат т.е. 2хА4 листови)
залепив низ школото и во општината (инсистираше директорот)

Онака мал апдејт да направам :)

Друго... ме интересира дали може да ми се кажи конечна бројка или пак
отприлика за тоа колку презентери ќе дојдат и доколку одговара цената
што ја наведов (900 денари + доручек) да закажам во хотелот.

Трето... денеска гледав просторијата т.е. училницата каде што треба да
се одржи настанот и гледам дека сум бил грешка, максимално без клупите
ќе може да собере околу 30-40 луѓе.

Може некој вечерва или после околу 5 да биде на ИРЦ па да се договориме
за деталита ? :)

Пои пои.