[2s.mk-friends] Текст-RMS

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu May 27 14:39:02 UTC 2010

> Дали е ова прв пат во живо да се запознаеш со RMS и зошто доаѓањето на
> RMS е важно за тебе како хакер и поддржувач на слободен софтвер?
> (додадете и нешто плус ако мислите дека е потребно)

Јас веќе два пати сум го гледал Сталман во живо - но не сум го *запознал* :)

Мислам дека пораката што ја остава е прилично значајна за луѓето тука. Посебно
што тоа се, можеби и контроверзни, теми за кои обичниот граѓанин има наметнати
едни сфаќања, а природно му доаѓаат други - а привидно, неважни во
секојдневиеот.

Сталман поминал долго време на анализа на системот на Copyright и има посебно
чиста идеја за тоа каде  грешиме и каде може тоа да не доведе.

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))