[2s.mk-friends] Убунту помош,совети ?

Ilin Tatabitovski itatabitovski at gmail.com
Fri Nov 5 13:07:19 UTC 2010

2010/11/3 Martin <m.dimchevski at gmail.com>:
> Имам постара машина(амд 3000 2ghz,1.5гига рам,fx 5200,phoenix award bios
> 2003) и сакам да инсталирам Ubuntu 10.10 ама ми јавува некој ACPI проблем и
> ми се кочи компјутерот и морам рестарт (пробав со Live cd и инсталиран
> убунту и ми се кочи 20-30 sec после boot up).
> Е сеа со Ubuntu 8.04 не ми ги прави тие проблеми изгледа ACPI -то добро го
> детектира
> и live cd-то можам да го пуштам без ACPI=off (F6 menu пред да се бутира
> убунтуто),и си работам со live cd то најнормално(прочитав на некој форум
> [...]

Подобри перформанси нема баш да приметиш. Можеш комотно да го користиш
8.04 додека не му заврши поддршката за 6 месеци (04/2011), можеби
после тоа и нов компјутер ќе имаш :), а можеби и во 11.04 ќе е тоа
поправено. За постарите верзии на софтверот можеш да ги ажурираш со
додавање на нови репозиторија (PPA).

Не разбрав баш дали со LiveCD 10.10 ти работи или не?

My lifestream :: http://friendfeed.com/itatabitovski