[2s.mk-friends] Убунту помош,совети ?

Martin m.dimchevski at gmail.com
Wed Nov 3 19:25:12 UTC 2010

Имам постара машина(*амд 3000 2ghz,1.5гига рам,fx 5200,phoenix award
bios 2003) и сакам да инсталирам Ubuntu 10.10*ама ми јавува некој ACPI
проблем и ми се кочи компјутерот и морам рестарт (пробав со Live cd и
инсталиран убунту и ми се кочи 20-30 sec после boot up).
Е сеа со Ubuntu 8.04 не ми ги прави тие проблеми изгледа ACPI -то добро
го детектира
и live cd-то можам да го пуштам без ACPI=off (F6 menu пред да се бутира
убунтуто),и си работам со live cd то најнормално(прочитав на некој форум
после 8.04 направиле некои ACPI промени кај убунтуто,затоа се решив да
пробам со 8.04 и се изненадив кога видов дека постарава верзија
работи,btw 6.06(Drapper Drake)исто така ми задаваше проблеми со
ACPI),ама барам помош бидејки 8.04 е малку застарена верзија и го сакам
10.10(башка многу убаво изгледа на око,а викаат и подобри перформанси
вадело о.О)...и сакам да ве прашам ако нема некое чаре да го инсталирам
убунту 10.10 со ACPI=off ,или да му направам disable na ACPI во Bios
ot(сега незнам дали ке му штети тоа на компјутерот ,незнам дали е
критична или потребна функција ?)...и што поточно прави ACPI?
Ај ако знае некој нека пише, веке година дена се чудам како да
инсталирам нова верзија на Убунту без ACPI да замара :-)