[2s.mk-friends] Берлин CCC 27-30 декември

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Sep 16 21:55:17 UTC 2010

Кој ќе иде на CCC во Берлин оваа година?

CCC - Chaos Communication Congress - и оваа година ќе биде 4 дена, од
понеделник до четврток (27-30 декември како и секогаш).

Тие што сакаат да влезат на CCC беспари нека пишат reply на листава.

Берлин е одличен град и јас би предложил останување и за време на нова година.

http://events.ccc.de/2010/07/30/27c3-we-come-in-peace-call-for-participation/

За престој и пат, може да се договориме накнадно или пак секој сам да си брка
работа :) Глиша ќе извести за најновите сознанија.

Во секој случај поефтино ќе ви се фати отколку во Скопје да го гледате Кевин
Митник. А да не зборам 100 пати боље.

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me
spread!