[2s.mk-friends] НСНД/ННДС Охрид 2011

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Apr 21 09:35:20 UTC 2011

Ок, резервациите се направени за сите што се пријавија досега.

Останува уште да збркаме некои работи околу организацијата. Ги ставив
сите работи на вики, така да проверете го линкот и ако има некој што
може да помогне со нешто или има идеја плус може да ја допише таму или
да пише тука ако сака да се дискутира нешто.

http://wiki.spodeli.org/NSND/2011/Охрид/TODO

- Ја мислам дека би биле корисни и такви ribbons да за да знаат луѓето
кој е од организација (не мора и за учесниците) и да прашаат ако им
треба нешто. Знам дека ќе биде горе-долу ок и онака ама не можам да
остаам така ме фураат 40 луѓе дека се многу некако и дека ќе биде
хаос. :)

Тие што ќе идат со кола нека се додадат на странциата подолу во една
табела, кој иде со кола од Скопје и колку слободни места има - идејата
е да се делат трошоците нормално.

Секаква помош е добредојдена.
--
Арангел