[2s.mk-friends] НСНД/ННДС Охрид 2011

Bojan Ilievski drakuwa at gmail.com
Thu Apr 21 18:49:32 UTC 2011

ОК, hello world, ја да се пријавам, доаѓаме јас и Марија, смештај не
ни треба, за превоз, најверојатно ќе можеме со колата на Марија да
идеме, што би значело дека ќе има уште 2 места кај нас, но колата нема
место за багаж.

Од друга страна, за интернетот, алварионот од кај нас дома (Алекс и
јас) е тестиран на различни локации во Скопје и мислам дека го имам
однесено во Охрид, ако не функционира, со еден телефонски повик може
да се активира. Од друга страна, алварионот од Марија може да го
земеме, кој што 100% е со номадски пристап и е користен во Охрид.