[2s.mk-friends] Локален NSND во Струмица - Септември ?

Boris Kuzmanov boriskuzmanov2 at gmail.com
Fri Aug 5 19:02:28 UTC 2011

On 08/05/2011 08:33 PM, Aleks wrote:
> Неколку пати ова го имаме дискутирано *уз пиво*, ај сега да видеме што
> и како може да напраиме. Дали имаме човек во Струмица кој што може да
> организира (најди место за одржување) на локален NSND (Ništa Se Neće
> Dogoditi) настан ?
>
> Истотака кој период би одговарало да се напраи настанот (доколку
> воопшто се напраи) ? Треба да се има во предвид дека и заедницата во
> Косово планира NSND настан (ваљда се инспирираа после NSND Ohrid)
> некаде во Октомври, па да оставиме доволно време за да може да тркнеме
> и до Приштина.

> [...]

Јас, јас, јас! :)

Можам да средам, али тоа тек накај 20ти Август да се ангажирам, оти имам
други обврски овој период. Места на кои би можело да се одржи настанот:

- ФОН Универзитет, имам таму човек со кој може да зборам дали би можеле
да ни дадат една просторија преку викенд.
- Дом на култура, и тие имаат простории, ќе може да зборувам(е) со
@MileKolev на Твитер (тој е професор таму) и @Potru (се има со тие што
работат таму).

Други не ми паѓаат на памет моментално, ама ако има и некој друг
струмичанец на листава нека предложи.
А би можело да се одржи 10 и 11 Септември, хм?

--
Boris Kuzmanov
WordPress Contributor and Developer

Web: http://kuzmanov.info