[2s.mk-friends] Ардуино + Плажа

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Thu Aug 11 20:06:07 UTC 2011

Сума сумариум, го направивме планот за ЦНЦ машината и имаме 2 пара
материјали (иверка) за правење на истата. Ја имаме електрониката
направено + моторите и останатото. Лука ни остави за во КИКА 30тина
соларни панели кои ќе ги искористиме за некои проекти или шо-било.

То би било то.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing