[2s.mk-friends] Редовни состаноци

Boris Kuzmanov boriskuzmanov2 at gmail.com
Fri Aug 26 16:02:47 UTC 2011

On 08/26/2011 01:03 PM, Arangel Angov wrote:
> Дали има хостели во Струмица или некој било каков друг поефтин
> смештај? Доколку нема ОК, чисто прашувам дека 1000-1500 мкд не се
> малце пари а сигурен сум дека ќе има доста студенти заинтересирани за
> доаѓање.

На неколку километри од Струмица има Мотел, барем така пишаше пред некое
време кога бев таму. А како се движат цените, не знам, но може да прашам
на некој или да најдам телефонски број, па да се јавам. Се работи за
„Македонска куќа“, на патот кон Дојран од Струмица. На Google Maps може
поточно да видите каде се наоѓа, барај координати: 41.40738,22.625728.

Поздрав.

--
Boris Kuzmanov
WordPress Contributor and Developer