[2s.mk-friends] Редовни состаноци

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Sat Aug 27 01:11:22 UTC 2011

Ќе се распрашам за нешто поефтини варијанти за спиење.
Има некои објекти надвор од градот, ама во каква состојба
се незнам. Надвор од градот е „Македонска Куќа“ на патот
од кај Дојран, а од кај Радовиш е „Мис Стон“ (незнам во
каква состојба се, какви услуги даваат и по кои цени, ама
ќе прашам во секој случај).
Отприлика за колку луѓе станува збор?

Овие во град се солидни. Секако дека 1000-1500 ден не се
малку, ама може да излезеш, да се прошеташ (студентите
тука ќе се најдат), нешто за јадење, пиење и тн.
Училиштето собира 860 ученика, така да би требало да има
место ;-))) Планирав во кабинет по информатика, ама може
и во повеќе училници. Во кабинет има 10 компјутери, место
за 25 ученика, проектор, wifi рутер, .... Училници се 10. Во
секоја училница има wifi рутер, така да не би требало да е
проблем.

Поздрав
Ѕвонко

Regards