[2s.mk-friends] 17-18 Септември НСНД Струмица

Boris Kuzmanov boriskuzmanov2 at gmail.com
Mon Aug 29 13:51:56 UTC 2011

On 08/29/2011 02:56 PM, Damjan Georgievski wrote:
> ок, да пресечеме!
>
> Викендот 17-18 Септември, НСНД Струмица! нема бегање.
>

> Место:
> <да се пополни>  - треба да собере 30-тина луѓе најмалку, со лаптопи,
> струја и интернет, и да има место за проектирање.
> Повеќе од 50 луѓе не очекувам.
> Повеќе простории од една НЕ се потребни.
>
> Почеток:  12 часот, 17ти (сабота)
> Крај:     18 часот, 18ти (недела)
>
> За тие што не биле на НСНД - НСНД не е конференција, ниту нужно ќе има
> спремни предавања и програма. Активностите се договараат на лице место,
> првиот саат од настанот.

> [...]

Просторијата не знам каква е, Ѕвонко кажа дека има сѐ што треба, освен
за местата не знам.

Околу сместување ќе ве известам во некој од наредните два дена. Ѕвонко,
на мејл ќе ви го пратам мој број за контакт за да се чуеме околу
сместувањето и може да идеме до „Македонска Куќа“ да испиеме по едно
кафе, да прашаме за сместување и направиме муабет околу настанот.

Поздрав.
--
Boris Kuzmanov
WordPress Contributor and Developer