[2s.mk-friends] No nerd Left Behind - 28c3 @ Хаклаб КИКА

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Dec 26 18:55:56 UTC 2011

2011/12/26 Jovan Kostovski <chombium at gmail.com>:
> СУПЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕР :)
> Има негде пријава за дежурни или стихијно ќе се бира дежурниот од
> присутните тековниот ден.
>
> Текстот на блогот да се смени малце:
> Наместо: Disclamer: Презентациите траат од 12 наутро до 12 навечер,
> дојдете спремни!
> Да биде: Disclamer: Презентациите траат од 12 напладне до 12 (00) на
> полноќ, дојдете спремни!

имаш пристап до блогот смени.

Инаку, ја ќе бидам утре прва смена дежурен, Гулич се пријави за втора,
ако моеш ти да го земеш вториот ден би било супер. Друг никој не се
пријави.

Што треба да се праи:
- Да се оддржува куќен ред
- Да се пуштаат стримовите според нашиот распоред
- Да се пазат проекторите што не се наши

Еве почната табела за утре, па можете да се координирате тука или на
IRC ако нема никакви конфликти ќе ја дополнам јас вечер.

http://wiki.spodeli.org/28c3/27_Dec

Тоа.

Па се глеаме утре.

--