[2s.mk-friends] wiki.lugola.net <-> wiki.spodeli.org

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Fri Feb 4 07:36:39 UTC 2011

2011/2/3 Damjan Georgievski <penguinista at mail.net.mk>:
> Било као и да е, во моментов има 3 опции:
>
> 1. wiki.lugola.net и wiki.spodeli.org да бидат alias-и на истата mediawiki
> инстанца, па секој да користи што му е по воља (содржината, корисниците ќе
> бидат истите).
>
> 2. wiki.lugola.net да се подеси да редиректира на wiki.spodeli.org за да се
> афирмира новиот brand (ова мене повеќе ми се допаѓа).
>
> 3. wiki.lugola.net и wiki.spodeli.org да продолжат да работат одвоено (fork,
> како во моментов) со тоа што содржината со тек на време ќе дивергира, а и ми
> се чини wiki.lugola.net нема да има кој да го одржува.

> [...]

Добро некој од Екс-Лугола ја чита листата уште?
Виктор, Јове, Дими ... ?

нека одат двете викиња одделно, после (јуни негде) .. ќе го напрајме
wiki.lugola.net алиас.
шо е то е..

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023