[2s.mk-friends] LED Cube

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Mon Feb 7 17:49:15 UTC 2011

Ок, до кај е работата да резимирам,

Ги имаме скоро сите компоненти кои што ќе се потребни за плочката за
мултиплексирање, вкључувајќи бафери и демултиплексери.

Што треба да се докупи/снабди :

Да се комплетираат деловите и потребните материјали кои се потребни за
правење на контролната плочка со микроконтролерот.

И најважната работа да се земат LED диодите кои што треба да најдеме од
каде ќе ги купиме. Јас исконтактирав со продавачот од ebay кој што
продава 1000 комада 3mm (во разми бои) led диоди со 5000 миликандели
осветлување за $18 долари и ме информира дека поштарина до Македонија ќе
кошта $22 долари, што е прилично евтино (да не кажам скоро безпари).
Порачката ќе може да ја направиме (доколку одлучиме да земеме од ebay)
по неколку денови поради кинеската нова година.

пои.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing