[2s.mk-friends] ISP програмер

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Sun Feb 6 21:13:42 UTC 2011

> Мило ми е да информирам дека денеска по цел (во буквална смисла на
> зборот) ден лемење, кршење и горење, успешно направивме AVR Atmel ISP
> програмер, (http://ladyada.net/make/usbtinyisp/, се разбира со personal
> touch).

Тоа што е посебно интересно за овој проект е дека attiny2313 се користи
како програматор, а на PC се врзува директно со USB ИАКО attiny2313 нема
нативно USB подршка.

USB протоколот е имплементиран целосно софтверски на 2 I/O пина од
микроконтролерот. што е баш згодно и може да се искористи и за други
апликации. единствено ограничување е дека микроконтролерот мора да
работи на 12Mhz за да се синхронизира со USB протоколот.

повеќе информации за имплементацијата
http://www.xs4all.nl/~dicks/avr/usbtiny/
(и уште неколку линкови има таму)

--