[2s.mk-friends] Досие ЗлатнаКнига :)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Feb 21 14:55:43 UTC 2011

2011/2/21 Aleksandar D. Balalovski <abalalovski at gmail.com>:
> Ќе видам вечер какви мерки ќе преземам :) Како шо реков, утре сум на
> состанок со EURisk, темава ми беше поќе за евентуално барање за тргање
> и на изворен код од гитхаб.

На кој основ ќе бараат да го тргнеш кодот од апликација што си ја
напишал ти и нема никаква врска со нив? Се што може да напраат е да
забранат сообраќај на порта 80 или сервисот да го напраат приватен
наместо јавен. Друго џабе дискутираме, никој не може да те натера да
си ја тргнеш апликацијата од github, како ќе те натера?

И самиот знаеш дека единствената грешка ти е што си го користел
нивниот бренд детс ит за друго може да ти се фатат.
--
Арангел
xmpp/mail: