[2s.mk-friends] Досие ЗлатнаКнига :)

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Mon Feb 21 15:13:29 UTC 2011

2011/2/21 Mite Mitreski <mitemitreski at gmail.com>:
> Инаку да проверевте пред да се карате дали е регистран TM.
> Бидејќи ако не е, може да  направам на пример Златаната Книга  страна која
> ќе има исто лого и не можат да прават ама баш ништо.
> А ако веќе си решил да се караш и имаш некој динар за фрлање, Адвокатска
> канцеларија Пепељуговски (така нешо беше) ќе те покријат од сите страни..
> Поздрав
> Mite Mitreski

трговска марка на Интернет како Златна Книга (ЗлатнаКнига и сл.) не
постои. Вика дека не е регистрирана. Чекам утре да ми потврдат
директно од агенција за авторски права (и сл.) за ова.
Пари за фрлање немам. Утре одам во EURisk да се консултирам за правна
покриеност. Не намеравам да се влечкам по судови поради ограниченоста
на некои луѓе.

А тие, Пепељуговски, се адвокатска канцеларија или ми ги советуваш за
бесплатна правна помош? Тоа шо мене ми треба во моментов.

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023