[2s.mk-friends] Досие ЗлатнаКнига :)

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Feb 21 15:34:12 UTC 2011

2011/2/21 Aleksandar D. Balalovski <abalalovski at gmail.com>:
> трговска марка на Интернет како Златна Книга (ЗлатнаКнига и сл.) не
> постои. Вика дека не е регистрирана. Чекам утре да ми потврдат
> директно од агенција за авторски права (и сл.) за ова.

Ако не е регистрирана може полесно ќе поминеш, немаат основа да те
тужат на таа основа...
Ќе го смениш името на апликацијата и чао. Ако не е регистрирана, ти
регистрирај ги па зезни ги :P

Не го тргај кодот од github за во случај ако се бунат дека нешто
нелегално прави твојата апликација,
да им го посочиш сајтот за кој сака да го анализира кодот да си брка работа.

Едниствено што може да те закачнат е за податоците што ги вадиш од
таму во случај ако ги чуваш и ги
предаваш на трети лица, ама тоа не е случајов. Исто така фирмите сами
си ги оставаат податоците, така
да неможе ни за содржината на податоците да ти кажат нешто.

Едноставно кажано, не им се секирај ;)

> Пари за фрлање немам. Утре одам во EURisk да се консултирам за правна
> покриеност. Не намеравам да се влечкам по судови поради ограниченоста
> на некои луѓе.
>
> А тие, Пепељуговски, се адвокатска канцеларија или ми ги советуваш за
> бесплатна правна помош? Тоа шо мене ми треба во моментов.

Пепељуговски работи со заштита на интелектуална сопственост, незнам
како би ти помогнал :-/

ПОЗДРАВ, Чомбе