[2s.mk-friends] Досие ЗлатнаКнига :)

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Wed Feb 23 11:49:34 UTC 2011

Ја следев дискусијата и мислам дека немаат основа
за да те тужат за било што. Паметно би било ти да си
ја регистрираш ТМ како твоја па да си покриен (после
можеш ти да ги тужиш, за некоја сериозна цифра ;-)))
Плус, имаш аргумент повеќе, ако некогаш дојде до
судски спор.
Прашав пријател адвокат и ми рече: „Најдобро би било
воопшто да не ги чепкаш се додека не те закачаат.
Незнаеш кој има таму интерес и пари и кој политичар
и партија ќе се замеша. Тогаш паѓа у вода секоја логика,
право, закон.“

Наједноставно би ти било да ја искористиш мудроста на
нашите жолти пријатели кои прават копии на се и сешто
(puna-puma, adibas-adidas, sansung-samsung, soni-sony,
the LG-LG, ....) при што креативност е неверојатна.
Меѓутоа лично мислам дека тоа што си го направил е
супер, браво и ако го смениш името, тоа би било чисто
бегање затоа што тие немаат регистрирана марка,
така да ти немаш од што да се плашиш.
Немаат право да се бунат за било што, туку треба да те
наградат.

Поздрав
Ѕвонко

Regards