[2s.mk-friends] Lugola ресурси

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Fri Jan 21 10:00:49 UTC 2011

Вака, да повторам некои работи шо некни ги кажав во Хаклаб:

* домејнот lugola.net истекува за месец дена;
* јас ќе се погрижам за тоа, во случај некој да крени паника, calm
down :) доменот останува во функција и сите активни поддомени врзани
со него (најмногу wiki.lugola.net).

ова не го кажвам демек еве јас ќе го обновам, туку да сугерирам нешто
друго. www.lugola.net последна вест има од 1903ча, ко праевме
востание.
планирам да клам една порака до заедницата за важноста на Лугот во
минатото и обид да мотивирам други луѓе да го прават истото шо и ние
до пред 2г.

дали можи овој домен да се користи за нешто друго? Би било глупо ако
стој како гробишта чисто да потсеќа на минатото, можда ќе можиме да
најдиме друга искористеност на брендот Лугола? :)
шо знам - центар за помош на млади програмери - центар за помош на
млади активисти - центар за социјални случаи.. и сл.
идејата е од legacy групата да ја прешалтаме во нешто шо ќе е глобално
корисно - пошто сега User group of Bitola ... нема смисла веќе.

предлози.
Поздрав.

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023