[2s.mk-friends] LED Cube

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Sun Jan 30 22:18:28 UTC 2011

On 01/30/2011 09:01 PM, Mite Mitreski wrote:
> Здраво до сите,
>
> јас сум малку нов на листава бидејќи мислев дека е неактивна а илзезе
> дека некој баг се случил па Дамјан среди се.
> Не знам дали сте запознати со robomac.org.mk <http://robomac.org.mk>
> ,еден настан што се одржува во соработка со ФЕИТ, ИЕЕЕ и голем број на
> компании.
> Да не должам многу имаме одреден број на
> http://www.parallax.com/tabid/134/List/0/CategoryID/9/Level/a/SortField/0/Default.aspx
>
> Basic Stamp's па доколку би завршиле работа за овој проект или пак за
> [...]

Здраво Мите, незнам дали се сеќаваш на мене, лани учествував на Робомак
како дел од проектот со средните школи.

Запознаен сум со BasicStamp модулчињата, хардверски се добри. (жално е
што е затворена платформа).

Не сум разгледувал можност за интегрирање на нив во лед коцката, но ми
даде идеја па би можеле да ги прилагодиме да работат со истата. Би сакал
ли да ми кажеш кој модел точно беа ? Најголем проблем би бил бројот на
пиновите кои што треба да ги имаме достапни на самиот хардвер.

Незнам дали провери на викито, но доколку не си, планираме да си
изградиме наш робот, тогаш би можеле да експериментираме уште повеќе со
овие модулчиња.

Поздрав,
Алекс

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing