[2s.mk-friends] НСНД Штип 2011

Dragan Gorgiev drgshum at gmail.com
Wed Mar 9 07:12:19 UTC 2011

2011/3/3 Dragan Gorgiev <drgshum at gmail.com>

> Здраво,
> можам да обезбедам просторија во библиотеката во просториите каде држиме
> презентации и сл.
> Ќе биде организирано како активност на невладино здружение (се надевам дека
> нема да е проблем...) поради некои интерни прописи.
> Значи има обезбедено просторија, маси, столчиња, интернет, неколку
> компјутери, греење :-) , и сл.
> За терминот ке мора да ми се каже по можност што поскоро може, за да може
> да биде вклопено во термините за активности на библиотеката.
> Многу поздрав,
> [...]

Здраво дечки,
се уште никој ништо не ме известил и не ми спомнал за Штип. Дали ви одговара
мојот предлог за организирање просторија и услови?
Но сепак ми треба повратна информација за да можам да се организирам со
просторот.
Да не случајно се откажа доаѓањето во Штип?
Поздрав,
Драган Ѓоргиев - Штип
078473493