[2s.mk-friends] Прашање

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Wed Mar 9 11:45:42 UTC 2011

Davor wrote:
> Да  не знае случајно некој како функционира интернетот во автобусот во
> Скопје, која опрема ја користи и колку пари чини истата. Прочитав дека
> Неотел им ја отстапила опремата бесплатно, ама јас не знам што опрема е
> потребна, колку пари би чинела отприлика истата и како работи (на пр.
> ако има рутер во истиот како комуницира со предавателот, ако има, со
> помош на кој систем има постојан интернет)?

Spored moite postari informacii - stanuva zbor za usb wimax mobile uredi
(koi gi ima na sajtot na neotel gledam) steknati vo router so wifi koj
ima usb port. OVa barem bese vo onaa 5-ka sto jas i ja vidov opremata na
samiot pocetok. NEznam kolku vozila imaat internet (kolku 5-ki neli...)
i dali site se so opremata isto napraveni ... mozn oe nekoj poinakov
ured koj ima integrirano wimax/wifi da e koristen ...

--
V.B