[2s.mk-friends] КИКА простор

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Wed Mar 9 17:50:21 UTC 2011

On 03/09/2011 05:22 PM, Vladislav Bidikov wrote:
> Deneska imame info za cenata na kostanje na materjalite za da segasnata
> KIKA dobie struja za kompjuteri i svetlo.
>
> Ponudata od LIRA za site potrebni materjali so broj M1/80 e 1824.50
> denari (so rabat i DDV)
>
> PRedvideno e slednovo:
> 25 metra kabel 3x1.5
> 15 metra kabel 2x0.75
> 3 x OG SUKO priiklucnica za na zid (2 vo golemata prostorija so
> grealkata 1 vo pomalata prostorija)
> 1 x Osigurac 10A automatski (za ne daj boze ako alek pocne da grize kabli)
> 1 x suko utikac (za da neli stekneme dole vo geo institut)
> [...]

2x0.75 ? Зошто ? Заземнување ? (да ни треба и заземнување)

10А Осигурувач - Зошто еден ? Јас предлагам двете простории да се на
посебен осигурувач за додатна сигурност.

Е сега овде не гледам надворешни прекидачи, не гледам кабли за до
неонките, значи и овие ствари мора да ги земеме во обзир. Не можеме
старата инсталација да ја искористиме, значи ќе треба да се пуштаат нови
кабли до осветлувањето како и соодветни прекинувачи за нив.

Работава е еден ден, не неколку часа, затоа што истите кабли треба да се
спроведуваат и по ѕидовите.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing