[2s.mk-friends] простории во геодетски институт

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Tue Mar 22 00:13:16 UTC 2011

> НЕ СМЕЕМЕ да менуваме ништо во сегашната поставеност, односно да ги
> рушиме регалите или да рушиме ѕидови или било што.

Ок за ѕидовите common sense дека не смееме да демолираме, ме интересира
што е поврзаноста со регалите ? Зошто не смееме да ги тргаме ? (не дека
сакаме, хипотетички зборувам). Некое подобро објаснување или причина би
можеле да добиеме од тие што ја бркаат работата ?

пои~

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing