[2s.mk-friends] НСНД/ННДС Охрид 2011

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Wed May 11 22:03:31 UTC 2011

Здраво Дамјан,
(не)конференција (го добила името затоа што нема класична
структура/форма на конференција) е настан на кој што темите за кои што
се зборува се одредуваат пред самиот почеток на настанот. Темите се
предложуваат и се бираат од страна на присутните со тоа што секој се
претстатвува и кажува што може да презентира и што би сакал да слуша.
Можеш да видиш на википедија ако те интересира повеќе
http://en.wikipedia.org/wiki/Unconference

Стандардна агенда нема, освен можеби:
доручек, преставување и бирање на теми, презентации, ручек, уште
презентации, излагање ...
доручек, презентации/workshop, ручек, уште презентации, излагање и
враќање во Скопје или останување во Охрид на уште некој ден.

поздрав