[2s.mk-friends] Amazon Cloud Drive

Toni Jovanoski minimoog77 at gmail.com
Fri May 27 00:34:10 UTC 2011

On 26.05.2011 09:25, Vasko Mitanov wrote:
> Zdravo decki vo posledniov mesec od hobi se ucev kako funkcionira QT
> frameworkot i napraviv edna aplikacija koja komunicira so Amazon Cloud
> Drive i preku koja moze da se uploadiraat/downloadiraat/brisat
> fajlovi, kreiraat folderi i sl.

Правилно се вели Qt.

> Sekoj sto saka da se vkluci vo proektot (a znam deka ima qt programeri
> sto ja pratat grupava) neka pise i odma go stavam za komiter.

Сега, сакаш помош?

> ps. So ovaa aplikacija go ucev QT-to i zatoa ne mi se smejte koa ke go
> gleate kodot :-)

Никој не ти се смее. Озбилно.

Јас можам да ти помогнам, но не се разбирам многу Amazon Cloud Drive
(нема API како Dropbox што е многу тапа), освен ако не си нашол како
работи комуникацијата (сигурно има нешто на интернец) но reverse
engineer е забрането според TOS... Можам околу другите работи, ако
сакаш, да ти помогнам.

Имам некои забелешки на кодот но тоа за понатака...

Поздрав,
Тони