[2s.mk-friends] Amazon Cloud Drive

Vasko Mitanov vaskom at mail.com.mk
Thu May 26 07:25:31 UTC 2011

Zdravo decki vo posledniov mesec od hobi se ucev kako funkcionira QT
frameworkot i napraviv edna aplikacija koja komunicira so Amazon Cloud
Drive i preku koja moze da se uploadiraat/downloadiraat/brisat fajlovi,
kreiraat folderi i sl.

Aplikacijata e GPL licencirana i moze da se simne
nahttps://sourceforge.net/projects/clouddrive/
<https://sourceforge.net/projects/clouddrive>kako i
nahttp://qt-cloudrive.googlecode.com<http://qt-cloudrive.googlecode.com/>

Sekoj sto saka da se vkluci vo proektot (a znam deka ima qt programeri
sto ja pratat grupava) neka pise i odma go stavam za komiter.

TODO raboti koi mi se vo plan da gi pravime:

- Audio/Video striming direktno od amazon. Sega e napraveno ama sega go
koristam phonon modulot od qt a toj izglea naednas otvara mnogu konekcii
i amazon me blokira na 24h. vo sorsot mozete da vidite kako funkcionira
ama e disabluvana kako opcija.

- Na desen klik vrz fajl pod Mac OS X finder, vo Windows Explorer ili na
Linux da se pojavi opcija za upload na fajlot/folderot so eden klik na
cloud drive.

Aplikacijata ja testirav na linux,windows i na macosx i raboti (iako ima
dosta bagovi).

ps. So ovaa aplikacija go ucev QT-to i zatoa ne mi se smejte koa ke go
gleate kodot :-)

Pozdrav,
Vasko