[2s.mk-friends] Хаклаб: Инфраструктура

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Nov 16 18:29:24 UTC 2011

Вчера у хаклаб зборевме со Глиша за постредување на некои работи за
подобро функционирање на новиот хаклаб.

Еве што мислам дека ни треба и дека можеме да си го дозволиме со оглед
на тоа дека добивме и донации во последниов период:
- иверица за масите во собата за random hacking (кај што ќе стои
проекторот) - не знам цена, Глиша?
- канали за кабли за во random и hardware hacking собите - исто неам
цена, ќе прашаме
- такви штекери со порти за на маса што би излегле од под масата, кај
што би биле спроведени и каналите со каблите (еден бил 250 денари x 10
= 2500 мкд
- гигабитен свич, тука постојат неколку опции.
* TP-Link TL-SG1008D 8-port Gigabit Switch - 1.768 ден (ова е од
сајтот на СЕТ може да најдам и поефтино по набавна, не мора овој
бренд)
* TP-Link TL-SG1005D 5-port Gigabit Switch - 1.175 ден (исто, со тоа
што вакви два би ни требале за да ја покриеме бар едната просторија со
гигабитна мрежа)

Кабли би требало да можам да зеам без пари котур па да напраиме колку
ни треба, исто и за конектори (мрежна клешта иаме).

Мислам дека можеме да си дозволиме да фукнеме 50-100 евра за да го
напраиме местото поубаво и пофункционално. Па пишете што мислите.

За интернет треба да побараме спонзорство, тоа уште не сме го
напраиле, знам дека ни е приоритет али тоа може и да го плаќаме од
сите по 100 денари плус во месецот и треба да бидеме покриени со
пакетот од телекабел (750мкд) додека да најдеме спонзорство.
--
Арангел
xmpp/mail