[2s.mk-friends] Хаклаб: Инфраструктура

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Wed Nov 16 18:59:16 UTC 2011

Arangel Angov wrote:
> Вчера у хаклаб зборевме со Глиша за постредување на некои работи за
> подобро функционирање на новиот хаклаб.
>
> Еве што мислам дека ни треба и дека можеме да си го дозволиме со оглед
> на тоа дека добивме и донации во последниов период:
> - иверица за масите во собата за random hacking (кај што ќе стои
> проекторот) - не знам цена, Глиша?
Znaci imame 2 opcii koi vklucuvaat slednoto:
1 parce 260x50 za delot st oe proektorot (2 klupi)
1 parce 260x102 za delot na drugite 4 klupi
ABS kantirano da ne se seceme i transport i montaza do mesto slocina

spored debelinata bidejki ova e skoro 1 cela ploca cenive kluc na raka
se slednive:
ako e debelinata na iverkata 25mm (boja siva Glisha kaza ne bela) toa
cini 9100 denari
ak oe debelinata na iverkata 16mm (pak boja siva) toa e 7300 denari

Razlikata u cena ne e golema no treba da se mislis deka stavanjeto na
25mm iverka ke dodade na tezina pa osven sto masite ke se spojat vo 2
grupi od 4 i 2 klupi ke bidat malce teski za premestuvanje, no i
postabilni. Bidejki ke gi zadrzime starite ploci (zast oak ogi vadime ke
se raspadnat klupite najverojatno) moze da razmislime i za 16mm dokolku
smetame deka ke ni treba nekoja mobilnost (lesno mrdanje levo desno 10-50cm)
Vo kontakt na vadenjeto na stekeni niz plocite takvoto glodanje za da
ubavo legne i otvaranje otvori e skapicko i plus treba da se pravi
otkako tocno ke se znae kakvi stekeri i slicno sto znaci cekanje da se
resi taa tocka taka da verojatno mestenje kanal vrz ploca i negovoto
fino kroenje e bolja ideja. (ova e sovet od tatko mi kako expert za
namestaj)

> - канали за кабли за во random и hardware hacking собите - исто неам
> цена, ќе прашаме
> - такви штекери со порти за на маса што би излегле од под масата, кај
> што би биле спроведени и каналите со каблите (еден бил 250 денари x 10
> = 2500 мкд
Tuka ostanuva komentarot za kanalite da se stavaat nad plocite (ko sto
kazav pogore)

> [...]
> гигабитна мрежа)
>
> Кабли би требало да можам да зеам без пари котур па да напраиме колку
> ни треба, исто и за конектори (мрежна клешта иаме).
>
> Мислам дека можеме да си дозволиме да фукнеме 50-100 евра за да го
> напраиме местото поубаво и пофункционално. Па пишете што мислите.
>
> За интернет треба да побараме спонзорство, тоа уште не сме го
> напраиле, знам дека ни е приоритет али тоа може и да го плаќаме од
> сите по 100 денари плус во месецот и треба да бидеме покриени со
> пакетот од телекабел (750мкд) додека да најдеме спонзорство.
Za internet deneska kontaktirav so Telekabel (bidejki veke imaat mreza i
mislam deka do utre ke imame odgovor za sponzorstvo)
Note: paketot na TK e 850 350+500 i e na neopredeleno vreme (sto e top)...

Tolku od mene deneska so novini od frontot utre :D

--
V.B