[2s.mk-friends] КИКА: просторија

Blagoj Kapsarov kapsarovb at gmail.com
Thu Oct 13 10:56:10 UTC 2011

Видов само плакати залепени дека: просторот се издава. Еден пријател горе
има продавница за сервис и продажба на мобилни и ми кажа дека дуќанот карши
него (скроз до крај точно карши влезот од градежен на први горе) може да се
изнајми за 70 евра. Можеби цената е за него дека он го земал тој простор, но
имаше уште еден куп запустени дуќани во истиот ходник надоле што беа
поголеми и најверојатно нешто поскапи. Но тука сум блиску и може покасно
после работа да поминам да разгледам какви опции постојат (или еве Владан
ако помине) да се соберат информации и да се јавиме да прашаме.

Штом имам повеќе информации ќе известам тука...

Поздрав