[2s.mk-friends] просторија за КИКА (нова нишка)

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Thu Oct 27 20:17:12 UTC 2011

2011/10/27 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:

> Мислам дека аргументот „не е во центар“ воопшто не држи пошто јас година
> и пол идев на работа у кисела вода, па се враќав у влае, па пак доаѓав у
> кисела вода/црниче у хаклаб,

Да не бидам директен и некоректен, али со тебе и дамјан, а бога ми и
на листа кога праевме муабет дали да барам простор во Кисела Вода ми
рече да не е Расадник пошто најприфатливо за Хаклаб е максимум до
Рампа. И не побарав. Така да, муабетот „не е во центар“ држи вода,
пошто ти беше поддржувач на таа идеја :) (оправдано, секако)

> кој сака да доаѓа доаѓал и ќе продолжи да
> доаѓа.

Еве да пренесам уште нешто шо праевме тет-а-тет муабет. Тој шо доаѓал
ќе продолжи да доаѓа, меѓутоа мое мислење е дека некој шо се двоуми
дали да доаѓа или не, а просторот е Тафталиџе, радо би одел на
варијантата „не одам, далеку е“. Сега ок, може да размислуваме „кој не
сака да доаѓа шо го е*име“ меѓутоа тоа не е исправно за размислување
според мене. Не треба да се прилагодуваме на нашите можности, туку
можда треба да видиме кои би биле влоговите кои треба да ги прават
луѓе шо сакаат да не запознаат. Не викам дека просторот треба да е на
ул. Македонија, али да, не треба да е Расадник, Тафталиџе, Ѓорче,
Козле и сл. населби. Ипак, мое мислење.

> Ако гледаме така може и поголема предност да биде само тоа што
> партизанска е блиску а на неа поминуваат еден куп автобуски линии
> наспроти една што идеше накај старата КИКА.

Плус можи од ЈСП да бараме спонзорство пошто ќе ја помагаме кампањата
„направи прав избор, оди во Кика со автобус“.

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023