[2s.mk-friends] просторија за КИКА (нова нишка)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Oct 27 20:41:52 UTC 2011

On 10/27/2011 10:17 PM, Aleksandar D. Balalovski wrote:
> Така да, муабетот „не е во центар“ држи вода, пошто ти беше поддржувач
> на таа идеја :) (оправдано, секако)

Ок работите се менуваат. Мене лично ми одговара да е во околина на
центар, ама ете нема баравме и нема за тие пари. Повели побарај,
предложи, таа е процедурата.

> „кој не сака да доаѓа шо го е*име“ меѓутоа тоа не е исправно за
> размислување според мене. Не треба да се прилагодуваме на нашите
> можности, туку можда треба да видиме кои би биле влоговите кои треба
> да ги прават луѓе шо сакаат да не запознаат. Не викам дека просторот
> треба да е на ул. Македонија, али да, не треба да е Расадник,
> Тафталиџе, Ѓорче, Козле и сл. населби. Ипак, мое мислење.

Никој не го вика тоа, ама факт е, еве ја од искуство зборам дека стварно
доаѓаат луѓе што ги интересира, не е битно колку далеку живеат од
локацијата кај што е хаклабот. Да не набројувам повеќе примери али не го
зборам ова на памет сигурно.

Логиката дека тие досега што доаѓале у хаклаб и правеле нешто треба сеа
да немаат веќе место кај да се собираат само поради тоа што можеби на
некој (што можеби и никогаш нема да дојде) му е далеку нема тотална
врска со реалноста. BTW што е за тебе далеку? Ја може сум спремен до
лисиче да идам секој ден ако најдеме добар простор таму и сеа шо праиме?
Како и сите работи у животот, ако сакаш ги праиш ако не не ги праиш,
знам сите колку обожавате изговори али тоа е друга тема.

> Плус можи од ЈСП да бараме спонзорство пошто ќе ја помагаме кампањата
> „направи прав избор, оди во Кика со автобус“.

Ако сакаш да придонесеш земи огласник и телефон и почни да вртиш.

--
Арангел
xmpp/mail