[2s.mk-friends] 17-18 Септември НСНД Струмица

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Sun Sep 4 14:02:38 UTC 2011

ок, колку луѓе да резервирам? Централ, така?

за офтопикот:
да, овој 404 името го доби по not found затоа што
еден другар го правеше сајтот, ама беше стално
офлајн, така да кога ќе прашаше некој каков е и
каде е хотелот газдата одговараше „види на сајт“
а не знаеше дека сајтот е офлајн и дека сите веќе
го викаат 404. Така од некое прозаично име, го
смени во 404 (кој вика оти ИТ нема влијание во
секојдневниот живот, ;-))))

Поздрав

2011/9/4 Novica Nakov <novica at bagra.org>:

> супер. „централ“ ми изгледа како подобра опција. двокреветни соби + доручек.
>
> --
> nnvc
>
> Live life on the edge but try to stay on topic.

Regards

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com