[2s.mk-friends] 17-18 Септември НСНД Струмица

Дарко dar3.st at gmail.com
Mon Sep 12 21:23:13 UTC 2011

On 09/12/2011 03:58 PM, DZvonko Nikolov wrote:
> резервирав 6 двокреветни соби во хотел Централ
> за сабота по цена од 1540 ден (како што беше).
> ако има уште кандидати, кажувајте да резервирам
> навреме.
>
> поздрав

Постои реална можност поради виша сила (гроздобер) јас да отсуствувам од
настанот. Доколку тоа се случи, ќе се погрижам сместувањето кое што е
резервирано за мене да биде платено. Во секој случај би требало утре да
имам точна информација дали ке можам да дојдам или не.
for the record, it's not up to me.

--
Darko Stojkovski
  - Arch linux user