[2s.mk-friends] КИКА: просторија

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Mon Sep 26 16:38:48 UTC 2011

Знам дека е малку необично, ама постои ли опција
да се добие некоја просторија у некое школо? Сабота
и недела не им требаат просториите така да why not?
Попладне секој ден после 17.30-18.00 е слободно така
да и тогаш е слободно. Можете да се договорите со
директорот да им ги одржувате компјутерите во замена
за просторијата (плус имате и бесплатен интернет оти
сите школи имаат wireless) или нешто слично. Уште ако
имате и политичка поддршка, супер.

Поздрав
Ѕвонко

2011/9/26 Tamara Atanasoska <tamara.atanasoska20 at gmail.com>:
> Денеска ќе дојдат и девојчињата да се заврши што има, веројатно нема да
> пречиме нели?
>
> 2011/9/26 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>

Regards

DZvonko Nikolov